sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Näitä äänikirjoja olen kuunnellut



Löysin joulun aikaan uuden rentoutuskeinon. Aloin kuunnella äänikirjoja. Oli helppo aloittaa, koska puhelimelle löytyy erilaisia sovelluksia ja sellaisiakin, jossa voi kokeilla vaikka kaksi viikkoa ilmaiseksi, kuten BookBeat. Olen tosi visuaalinen ihminen ja silmäni ovat välillä väsyneet kaikesta ärsykemäärästä. Niinpä on ihanaa välillä sulkea silmät ja keskittyä vain kuuntelemaan yhtä asiaa.





Aloitin kepeästi Henriikka Rönkkösen Mielikuvituspoikaystävällä. Sitten kuuntelin Sami Minkkisen Havaintoja parisuhteesta. Hihittelin työmatkoilla Samin kertomuksille ja näinpä menin aina naureskellen töihin. Helppo tapa lisätä keveyttä elämään. Kuunnella vain.





Nyt olen makoillut kotisohvalla kuunnellen Maaret Kallion itsensä kertomana Lujasti lempeä -kirjaa. Aina pieni pätkä kerrallaan. Levännyt ja kuunnellut.

Oletko itse kuunnellut äänikirjoja? Mikä on oma suosikkisi ja mitä suosittelisit minulle kuunneltavaksi seuraavana?




Seuraa kuviani ja ajatuksiani Instagramissa ja Facebookissa.




6 kommenttia:

  1. Äänikirjat ovat mukavia työmatkoilla ajaessa ja muutenkin puuhaillessa tai vain ollessa keskittyen kuunteluun. Heli Laaksosen äänikirjat saavat hyvälle mielelle! Kiitos kivoista vinkeistä! Terveisin Tuija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sullekin vinkistä :) Iloa alkavaan viikkoon!

      Poista
  2. Autossa äänikirjat on ihan huippuja! Pitäisi taas löytää hyvä kuunneltava kirja. Viimeksi kuunneltiin Jane Austenin Viisasteleva sydän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Matkatessa äänikirjat ovat kyllä parhaita :) Toki välillä ihan sohvallakin pötkötellessä.

      Poista
  3. Äänikirjana kuunneltuna kirjakokemus on ihan erilainen kuin luettuna; tahtia ei pysty itse säätelemään hyppimällä ja ahmimalla vaan teksti tulee siihen tahtiin kuin tulee. Tykkään myös kovasti kuunnella kirjoja. Vinkkinä vaikka Päivi Kanniston Elämäni nomadina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aivan totta. Itselläni jäisi helposti kirjoja kesken tai juuri ahmisin ja hyppelisin. Nyt olen ollut muutaman päivän flunssassa ja vain maannut sängyssä. Olen kuunnellut äänikirjoja. Ihanan rentouttavaa. Välillä ehkä olen nukahtanutkin :) Kiitos vinkistä!

      Poista

Kiitos viestistä! Vaihdan mielelläni ajatuksia :)