tiistai 5. marraskuuta 2013

Harmautta vastaan


En anna marraskuun viedä voimia. Päätän sen joka vuosi. Nautin parhaillaan ropisevasta sateesta ja harmauskin tuntuu lähes viehättävältä. Voimaannun luonnosta ja hyvästä ruuasta. Hankin marraskuun kunniaksi muutaman uuden hyvinvointikirjan nostamaan inspiraatiota. Lisäksi tämä kuukausi on hyvä syy surautella mitä värikkäämpiä smoothieita, paistella aamiaiseksi proteiinilettuja ja herkutella raakasuklaalla. Työpäivän aloitan kirkasvalolampun loisteessa. 

Hei sinä harmaa marraskuu - tykkää susta! ;)

14 kommenttia:

  1. Ihania nämä sun kuvat, jotenkin hyväntuulisia marraskuusta huolimatta. Tuntuu, että mun omissa kuvissa on nyt juuri vähän marraskuinen tunnelma, surumielinen ja haikea, hei hei syksylle.

    Mitä hyvinvointikirjoja, kerro heti!:) Mulla on tällä hetkellä luettavana (tai pohdittavana, luin jo kertaalleen) se Satu Tuomisen Hyvä elämä ja sitten ostin Julia Cameronin klassisen Tie luovuuteen, vaikka oon sen kertaalleen enkuksi jo lukenut. Ja sitten on vielä yksi jokeri, siitä myöhemmin.

    Ihanaa päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä jotenkin olen aina jollain kierolla tavalla tykännyt marraskuusta. Ehkä se on se surumielisyys ja haikeus just, vaikka nytkin onkin kuvissa iloa ja väriä.

      Marraskuun kirjat ovat mulla tuo kuvassa näkyvä Hanna Skytän FuelFood ja Kaisa Jaakkolan Taikinasta teräkseksi. Lisäksi aion hankkia Sara La Fountainin Healthy Kitchen -kirjan :) Eiköhän näillä marraskuu piristy. Menee siis tällä kertaa enemmän ravinnon ja terveyden puolelle kuin henkisyyden.

      Kiinnostavia nuo sun kirjat! Odotan jokeria... ;)

      Iloista sadepäivää sulle!

      Poista
    2. Hmm, joku ravinto-opus tekisi mullekin vaihteeksi hyvää, mun ruokavalio on ihan syksyisen rempallaan.;) Hei, mitä noissa sun proteiiniletuissa on? Oon ihaillut niitä Instassa, voittaisivat varmasti mun aamupuuron mennen tullen.

      Poista
    3. Noi on ne klassikkoletut eli munaa ja banaania vaan :) 2-3 munaa ja hyvin kypsynyt banaani sauvasekoittimella sekaisin. Sitten ripaus suolaa. Mä oon vielä laittanut esim. kanelia ja kardemummaa mausteeksi ja vähän suklaanmakuista riisiproteiinijauhetta. Pitää hyvin nälkää :) Kylkiäiseksi sopii hyvin marjat ja vaikka nökäre turkkilaista jukurttia.

      Poista
  2. Mahtavaa tsemppausta! Kiitos! Minäkin päätin juuri viikonloppuna, että nyt ei harmaus vie mennessään... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, hienoa! Tästä marraskuusta tulee ihan huippu :)

      Poista
  3. Sama täällä. Jokin ihme viehättää tässä hämärässä...nytkin sataa ja myrskyää puuskissa.... odotan innolla päivälenkkiä Niilon kanssa...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Mua itseasiassa vähän harmitti, kun sade loppui :D

      Poista
  4. Ihania on noi sun kuvakollaasit. Mistä ihmeestä sä taiot ton ihanan valon niin??? Tai se taitaa lähteä susta itsestään <3 Mun kuvat on niin harmaita ja synkkiä, niin kuin tää marraskuu. No eiköhän se selätetä kunnolla ja nautitaan viimesistä sysyn tuoksuista ja tuulista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No nyt on ollut jotain ihme väri- ja valopäiviä... Nopeasti tää kuukausi menee ja kuule IIIK kohta on joulukuu ja joulukuun toinen viikonloppu!! ;)

      Poista
  5. niin sitä pittää ;) onnea löytää iloa joka kuusta :)
    ps ihanat kengät ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta :)
      ps. kiitti, lainasin noita siskoltani :)

      Poista
  6. Onpa ihania kollaaseja postauskaupalla. :) En ole pitkään aikaan ollut aktiivinen täällä blogipuolella joten on paljon kirittävää. Mutta, ihana syksy sinulla ollut kuvista päätellen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivottavasti sullakin on ollut ihana syksy! <3

      Poista

Kiitos viestistä! Vaihdan mielelläni ajatuksia :)