lauantai 30. marraskuuta 2013

Harmaasta ilon ja sinisen kautta jouluun


Vuoden muka harmain kuukausi on lähes takana. Se on ollut täynnä iloa ja värejä. Inspiraatiota ja innostusta. Energiaa ja keveyttä.


Marraskuussa ovat tähdet muutenkin olleet monilla tavoin kohdillaan. Kirppiksiltä olen kantanut reppukaupalla ihania vaatteita itselleni. Olen antanut aiemmin hyvinkin avokätisesti omiani pois, joten luulen, että nyt on tainnut olla takaisinmaksun aika. Tänä syksynä ovat  siniset vaatteet tuntuneet hyviltä. Ne ovat suorastaan hakeutuneet heti syliini kaupoissa ja kirpputoreilla. Monesti olen etukäteen miettinyt, mitä olen hakemassa ja sen jälkeen on ollut suorastaan kutkuttavaa, miten etukäteen ajatellut jutut kulkeutuvat luokse. Täällä siis hengaillaan parhaillaan rennosti tunikassa, farkuissa, villasukissa sekä tukka suloisesti sekaisin. Ja mietitään, mitä seuraavaksi voisikaan vetään puoleensa. Ehkä ajankohtaan sopivasti rauhaa ja rakkautta?


Marraskuusta hypätään tosiaan jouluun. Se tapahtuu täällä rennosti ja leppoisasti. Ilman suurempia suorituksia. Tarjoilen blogissani pieniä makupaloja joulun ajastani itselleni tutulla tyylillä. Nämä makupalat rakentuvat joulukalenteriksi yhdessä Suveliinan kanssa. Nähdään siis pian ja katsotaan, mitä tuleman pitää!



6 kommenttia:

  1. Oi, nyt on joulukuullekin kiva kalenteri odotettavissa!

    VastaaPoista
  2. Minä en ole löytänyt kirppiksiltä mitään kivoja vaatteita pitkään aikaan. Voi,sulla on ihanat silmälasit! Itse olen ajatellut lykätä silmälasien uusimista joulun jälkeiselle ajalle, jos vaikka tammialesta saisi edullisesti kivoja rillejä.
    Ylemmän kuvakollaasin oikean yläkulman kuva on mahtava! Kuin polku salaiseen satumaahan!
    Jee! Huomenna on jo joulukuu ja saa luvan kanssa alkaa joulufiilistelemään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Noi on ehdottomasti mun lempparirillit. Hankin jo puolitoista vuotta sitten enkä kyllästy. Ehkä voisin jotkin vastaavat hankkia kaveriksi. Toivottavasti löydät jotkut kivat ja edulliset pian! Ja tietty niitä kivoja kirppislöytöjäkin toivon kohdallesi. Tosiaan huomenna on joulukuu. Hassua. Ihanaa, kun täälläkin satoi lunta tänään ja se jos mikä auttaa tunnelmoinnissa.

      Poista
  3. Ihanan valoisa postaus! Mulle marraskuu on aina vuoden raskain kuukausi, siksi oonkin yrittänyt tsempata itseäni koko kuun ajan.:) Se on se pimeys ja lumettomuus. Rakastan lunta ja pakkasta, kun ne saapuvat, oon onnellinen. Ja nyt on joulukuu, ihanaa! Jouluradio aloitti, jippiii!, ja saa tunnelmoida ihan hulluna. Tykkään.

    Ihanaa adventtia sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä en taas tajua, miten olen nykyään alkanut niin tykätä marraskuusta. Ehkä se on se lähenevä joulu ja sitten voi luvan kanssa fiilistellä kotosalla. Nyt on kyllä ollut jotenkin todella värikäs ja iloinen marraskuu. Paljon tapahtunut kaikkea. Ymmärrän kyllä tuon pimeyden :/ käytän kirkasvalolamppua sen takia. Ihanaa, kun tulee lunta, niin on niin valoisaa heti! Eiköhän se hetki pian koita.

      Jee, siis tunnelmoidaan nyt hulluna!! :)

      Poista

Kiitos viestistä! Vaihdan mielelläni ajatuksia :)