maanantai 14. tammikuuta 2013

Hengähdän


Tähän mennessä olen onnistunut tämän vuoden rentoilussa hienosti. Tammikuu saa luvan olla lempeä ja hellä. Joka viikolla on hierontaa ja akupunktiota, joutenoloa, kävelyretkiä, kehonhuoltoa ja innostavia lukuelämyksiä (okei oon mukana myös puolen vuoden mittaisessa hyvinvointivalmennuksessa...). Tänäänkin arkivapaa. Kotona kukkivat jo esikot ja tulppaanit. Kynttilät lepattavat ja en voi olla mainitsematta ihanista Festivon kynttilänjaloista, joita sain äidiltäni lahjaksi. Ja kun tälle linjalle lähdettiin, niin meinaan pakahtua onnesta joka kerta, kun pääsen juomaan ystävieni tuomista Sarjaton mukeista - valkoisina juuri täydelliset. Ihan huippua on myös se, että sain Ninuskalta ihanan keittiöpyyhkeen (yksi pitkäaikaisimmista lemppariblogeistani!). Punaisenahan olen jo aiemmin puodista ostanutkin. 

Aurinko paistaa ja olo on keveä. Luvassa on kaikkea kivaa. Pian jatkan opiskeluja aiheena mm. rentoutuminen ja stressinhallinta. Ainakin orientoitumisessa olen onnistunut hyvin. 

Lempeää tammikuuta!
Muistathan pitää huolta itsestäsi ♥




16 kommenttia:

  1. Kuulostaa (ja näyttää) hyvältä :O)
    Mukavaa päivänjatkoa!

    VastaaPoista
  2. Just kaupassa hipelöitsin tuota Sarjatonta. Jos ei olis kaapit täynnä Teemaa, niin toi olis niin mun juttu. Tänään erityisesti ihastelin niitä juomalaseja. Ja Festivotkn on mun mielestä tosi jees. Joulun alla niitä kattelin, mutta en sitte ite itelleni viittiny ostaa. Pitäis varmaan pitää otkut isot juhlat, että vois pyytää sukulaisilta lahjaksi. Mitkähän juhlat pitäis? Pitäiskö alkaa opiskelee jotain, että vois valmistuu. Vai pitäiskö täyttää uudestaan 30v.? Vai mennä toisen kerran namisiin? Apua, olenko mä jo juhlinut kaiken mahdollisen. Pitääkö mun odottaa melkein 10 vuotta, että täytän pyöreitä, että vois taas juhlia! No mutta, rentoa tätä vuotta joka tapauksessa. -Virve

    VastaaPoista
  3. KahviKaneli: Kiitos samoin :)

    Virve: Äh voi kurjuus, ei se noin voi mennä, että vasta 10 vuoden päästä voi juhlia seuraavan kerran! Mä oon suunnitellut juhlivani isosti kolmevitosia, koska silloinhan alkaa varhainen keski-ikä ja mun mielestä sitä on pakko juhlia isosti. Sä voisit kans! Mut mitä muuta... Sinkkiksen Carriehan meni naimisiin itsensä kanssa (vaimitensenytoli), että sai ne Manolot lahjaksi. Voisitko miettiä jotain samaa? Jotain tälle asialle täytyy tehdä! Tarvitseeko juhliin syytä??

    Katri: :)

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa ja näyttää niin ihanalta että täällähän rentoutuu ja rauhoittuu ihan katsoessa :D On se mukavaa että on tuollaisia kavereita jotka muistavat mielekkäillä lahjoilla :) Minäkin tykkään eniten noista Sarjattoman valkoisista.

    Luin ensin että "kohta kukkivat jo esikot ja tulppaanit" ja meinasin jo sanoa, että hei hei nainen, älähän vielä ennakoi,mutta luin uudelleen ja se olikin "kotona" :D Kotona saa, ja pitääkin,kukkia kylmyyden keskellä ^^

    VastaaPoista
  5. Kuulostaa ihanalta, kaikkea hyvää tammikuuhusi .)

    VastaaPoista
  6. Opiskelusi kuulostavat ihan hurjan mielenkiintoisilta.:) Hengähdyshetkiä odottaa myös täällä kirjapinossa vuoroaan, Mia Jokinivalla on hyviä ajatuksia. Ihanaa ja lempeää tammikuuta!

    VastaaPoista
  7. Tuo sarjaton on ihana sarja, mulla on kaks kuppia :)

    VastaaPoista
  8. Kovin, kovin ajankohatinen postaus. Päivitin just blogini otsikolla "Syviä hengenvetoja" :)))
    En tosin ole onnistunut noin kokonaisvaltaisesti itsestäni huolehtimaan. Tiiviin työrupeaman kohdalla olen yrittänyt nähdä ja sallia pieniä arvokkaita hetkiä. Olen ilo huomata on kannattanut hiukan elämän varrella opiskella hyvinvointia yms. näissä elämän ruuhkahetkissä niistä on korvaamoton apu.
    Todella houkuttelevan näköinen kirja. Tähän aiheeseen ei voi koskaan paneutua liikaa :)
    Pidetään totta tosiaan huolta itsestämme ja toisistamme. Kauniita päiviä sinulle <3

    VastaaPoista
  9. Oi, ihanalta kuulostaa! Näin juuri pitääkin itsestään pitää huolta! Ja tuo kuppi on niin kaunis!
    Mukavaa päivää sinulle!

    VastaaPoista
  10. Katselin just tuota kirjaa jossain. Onko se hyvä? Voisinkin naputella varauksen kirjastoon...

    Ihanaa pakkasviikonloppua! Minä niin nautin tästä!!!

    VastaaPoista
  11. Hietzu: juu kotona on tosi hyvä nyt antaa kukkien kukkia :) auttaa muuten rentoutumaankin ja lisäävät hyvää oloa! Ihanan rentoa viikkoa sulle!

    Sarppu: kiitos samoin :)

    Pohdiskelija: Kiva kuulla :) Rentoja hetkiä sullekin!

    Kristiina: Opiskeluviikonloppu onkin just takana. Olo on rento :) mutta tosin kyllä vähän myös väsynyt. Kaikkea kivaa luvassa tänä vuonna sen rentoilun merkeissä. Kirja on tosiaan hyvä. En ole sitä hirveästi ehtinyt lukea, mutta hyödyn siitä kyllä. Rentouttavia lukuhetkiä!

    VastaaPoista
  12. Periferian Riikka: niin on! :) mä oon ihan hullaantunut omiini. Toi lettikuviokin on niin ihana.

    Siili: Mullakin oli nuo tammikuun kolme ensimmäistä viikkoa ihan täysipainoista rentoilua ja hyvää oloa. Nyt alkaa isompi työ- ja opiskelurupeama. Tosin niissäkin rentous ja hyvinvointi on isoissa rooleissa. Kun on kiirettä, niin on hyvä edes pieniä hetkiä pyhittää itsestä huolehtimiseen. Silloinhan se vasta tärkeää onkin. Kannattaa luoda niitä omia hengähdyshetkiä. Toivottavasti ehdit hengähtämään siellä! ♥

    Ruususuun äiti: Kiitos samoin sullekin :) Voi ihanasti!

    Nonna: Olen lukenut vasta osan ja kirja on kyllä hyvä. Olen saanut siitä itselleni, mutta luen sitä myös 'ammatillisisesta' näkökulmasta. Suosittelen! :) Mä oon myös nauttinut tästä kauniista viikonlopusta! Toivottavasti jatkuu ensi viikollaki aurinkoiset pakkaspäivät. Voi hyvin!

    VastaaPoista
  13. Ihana tammikuu! Ja noilla ohjeilla onkin hyvä jatkaa ihan kaikkiin yhteentoista muuhunkin kuukauteen. Jee!

    VastaaPoista
  14. Kultsin kämppä: Niin just :) Jee!

    VastaaPoista

Kiitos viestistä! Vaihdan mielelläni ajatuksia :)